Re: [Forum] "Hjemme hos... " Et medlems initiativ for medlemmer af aauug

From: Keld Thomassen <mousemanly@oncable.dk>
Date: Wed May 26 2004 - 21:37:37 CEST

gunner carstens wrote:

> så derfor ville det være ret fedt at møde nogen der nogenlunde er på
> samme niveau.
>
> Så mit initiativ er at jeg kunne tænke mig at lave en "Hjemme hos..."
> aften, herhjemme hos mig selv. Der er plads til 4
>
> Hvad synes I om denne ide?

FEDT!
Det vil jeg gerne være med i.

Men som Marie var inde på, hvorledes finder vi hinandens niveau og måske
også interessant - hvilke områder har vi fælles interesser i. Jeg har
f.eks. p.t. ingen interesser i hjemmesider, programmering, eller andet
produktivt. Min interesse er lige nu at få mit første seriøse Linux
system til at overtage ALLE opgaver som mit Windows system tidligere (
stadig ) varetog. Først når den kan det og jeg har styr på hvordan jeg
fik den til at gøre det, kan der blive tale om at fjerne Windows.

Det er meget fint med mailing lister, men jeg har brug for mere end det
her i starten. Senere når jeg har fået mere styr på Linux, vil jeg uden
tvivl kunne udnytte listerne bedre.