Re: [Forum] Min printeropsætning

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Wed May 26 2004 - 21:20:44 CEST

ons, 2004-05-26 kl. 20:40 skrev Jens Rohde:

> Sikkert noget med CUPS. Men du kunne også prøve at åbne en browser og
> kaste localhost:631 efter den i adressefeltet. CUPS på min Gentoo har
> hvert fald et web-interface.

Wow! Spændende! - Nu mangler jeg bare at finde ud af hvilke værdier jeg
skal taste ind... (suk). Jeg har fundet printerens IP-adresse. Men det
er vist ikke helt nok. Er der ikke et sted i min gamle
redhat-7.2-opsætning hvor jeg kan finde de data jeg mangler?

- Men ellers må jeg til at læse Mortens link for at finde ud af det
selv. Foreløbig tak for hjælpen.

Marie