Re: [Forum] "Hjemme hos... " Et medlems initiativ for medlemmer af aauug

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Wed May 26 2004 - 13:54:51 CEST

Jeg synes også ideen er rigtig god!

I forlængelse af den kunne jeg tænke mig at spørge jer alle sammen: er
der nogen der har en idé til hvordan man _finder_ dem der er på (og
omkring) ens eget niveau?

Jeg kan nemlig forestille mig at oplevelsen af at snakke hen over
hovedet på andre, eller _blive_ snakket hen over hovedet på, og
medfølgende frustrationer virker hæmmende for aktiviteten i vores
gruppe. Hvis vi på en eller anden måde kunne gøre det lettere for det
enkelte medlem at finde sammen med dem han/hun kan have et frugtbart
samarbejde med, ville det være kanon!

Nogen ideer?

Marie