Re: [Forum] AUUG og Fremmede Unix'er

From: Rune B. Broberg <mihtjel@mihtjel.dk>
Date: Wed May 26 2004 - 10:28:54 CEST

On Tue, May 25, 2004 at 10:17:38PM +0200, gunner carstens wrote:
> Nu da vi er blevet en Unix user group hvor komercielle OS'er (ikke
> distributioner mere...) er kommet ind i varmen, kunne jeg tænke mig
> at spørge om dette også gælder for MacOSX der jo er en opensource
> unixkerne (darvin) med apples specielle 'windows' system ovenpå??

Absolut! I hvert fald for alle de dele af den, der fungerer som et
unix-system. Jeg er personligt lidt vild med Mac OS X selv, så jeg synes
da også det kunne være lidt interessant at høre om det.. :)

> Er dette en gruppe hvor man kan stille mac spørgsmål, foreslå mac
> foredrag...

Ja, det er det da - Jeg ved ikke hvor kloge vi er på Mac og OS X, men
foredrag om det kunne da være fedt.

> Måske kunne OfficeLine tænke sig at lave et foredrag om hvor
> fortræffelig en server mac'er blevet,
> hvor let det er at sætte mailserver og samba op på en sådan maskine olign.

Det kunne godt være - jeg kender ikke umiddelbart OfficeLine, men vi vil
da lige skrive os det bag ørerne i bestyrelsen. Hvis du selv skulle have
lyst til at prøve at støve noget op, er du velkommen til lige at
kontakte os (mig) - ellers, mange tak for forslaget.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD