[Forum] AUUG og Fremmede Unix'er

From: gunner carstens <g.c@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue May 25 2004 - 22:17:38 CEST

Nu da vi er blevet en Unix user group hvor komercielle OS'er (ikke
distributioner mere...)
er kommet ind i varmen, kunne jeg tænke mig at spørge om dette også
gælder for MacOSX der
jo er en opensource unixkerne (darvin) med apples specielle 'windows'
system ovenpå??

Jeg så i går en ibook med X11 instlleret hvor den kørte OpenOffice1.1.

Er dette en gruppe hvor man kan stille mac spørgsmål, foreslå mac
foredrag...

... og hvis nej, hvorfor ikke.

Ikke fordi jeg er specielt interesseret i mac (min første computer var
dog en mac som jeg stadig har...
dog ikke en unix, da den kun kører 8.6) men det kunne da være rart at
vide hvor vide vores rammer
er blevet.

Måske kunne OfficeLine tænke sig at lave et foredrag om hvor
fortræffelig en server mac'er blevet,
hvor let det er at sætte mailserver og samba op på en sådan maskine olign.

mvh Gunner