Re: [Forum] opfølgning HJEMMESIDE, 7 små indskud

From: Morten Aaboe Jensen <morten@aalug.dk>
Date: Sat May 22 2004 - 03:37:26 CEST

Thomas Wessel wrote:
> [...]
> bestyrelsen der udpeger en af sine egne eller et medlem fra gang til gang, når
> der er brug for en opdatering? Eller er der en person, som har lavet denne
> hjemmeside, og som derfor naturligt vil få de tjanser? Hvis der er styr på
> det, så ingen grund til udvalg for min skyld, men hvis det står sløvt til, så
> mener jeg netop at et udvalg er den rigtige løsning. Det skulle måske
> egentligt kaldes en arbejdsgruppe eller måske blot være en enkelt person, men
> igen... jeg tror på at der sker mere, når nogen ved, at det hviler på dem.

Det er bestyrelsen som vedligeholder hjemmesiden, det ser jeg personligt
ikke noget problem i, men det kan være at folk er uenige med mig. At
siden ikke er blevet opdateret med den nye bestyrelse er ganske enkelt
på grund at tidspres i de seneste par dage - så vi stadig er igang med
overdragelsen af ansvar.

> Siden skal opdateres: ny bestyrelse, referat fra generalforsamling.

Referatet fra generalforsamlingen skal godkendes før det sendes ud, det
er en igangværende proces.

> [...]
> Når man vælger at se indlæggene efter dato så vises datoerne alligevel ikke!
> Så kan den jo slet ikke finde ud af æøå. Mine indlæg bliver vist helt
> åndssvagt, måske pga. ofir, men stadigvæk et problem; den cutter linierne
> over. Så er jeg personligt i tvivl om hvordan jeg skal besvare de indlæg jeg
> modtager via. email, skal jeg sende Original Message med tilbage, eller slette
> det? Original er smart for den der kun læser emailene og ikke kan huske alle
> oplæggene, men det ser sq lidt dumt ud inde i archives, når det samme indhold

Jeg er enig i at der kan optimeres på mail-systemets integrering i
hjemmesiden, det er noget der skal kigges på i den nærmeste fremtid.

Hvad angår domænebrug, aalug.dk istedet for aauug.dk, så er det noget
der allerede har været fokus på, og som vil blive behandlet snarest. Det
grunder i det faktum at den gamle bestyrelse har manglet den fornødne
tid, og at der er en ny server på vej. Det har været planen at
konfigurere det nye domæne på den nye server, da det sparer dobbelt arbejde.

Hvad angår citater så er det jo et spørgsmål om personlig smag og de
medlemmer der er på den pågældende liste. Jeg beholder personligt de
afsnit som jeg svarer på, og så besvarer jeg dem efter afsnittet. Så er
problemet med dem der ikke kan huske et oplæg løst, og samtidig undgår
man unødig tekst.

 -Morten

--
Morten Aaboe Jensen <morten@aalug.dk>