RE: [Forum] opfølgning HJEMMESIDE, 7 små indskud

From: Thomas Wessel <tlw@ofir.dk>
Date: Fri May 21 2004 - 22:25:50 CEST

Og lige lidt opfølgning på hvad jeg mente med at hjemmesiden er for primitiv.

Altså først og fremmest... Hvem har ansvaret for hjemmesiden? Er det
bestyrelsen der udpeger en af sine egne eller et medlem fra gang til gang, når
der er brug for en opdatering? Eller er der en person, som har lavet denne
hjemmeside, og som derfor naturligt vil få de tjanser? Hvis der er styr på
det, så ingen grund til udvalg for min skyld, men hvis det står sløvt til, så
mener jeg netop at et udvalg er den rigtige løsning. Det skulle måske
egentligt kaldes en arbejdsgruppe eller måske blot være en enkelt person, men
igen... jeg tror på at der sker mere, når nogen ved, at det hviler på dem.

Siden skal opdateres: ny bestyrelse, referat fra generalforsamling.

Det er "Forum archives" som jeg synes er bøvlet. Jeg synes det virker både
lidt bøvlet og lidt billigt at man henvises til et "web interface", for
tilmelding og afmelding. Jeg synes det skulle være direkte på siden i samme
design. Postlisterne og bestyrelsesmedlemmernes mail hedder ikke aauug, men
aalug. Jeg forstår heller ikke hvad den månedlige reminder skal gøre godt for.
Når man vælger at se indlæggene efter dato så vises datoerne alligevel ikke!
Så kan den jo slet ikke finde ud af æøå. Mine indlæg bliver vist helt
åndssvagt, måske pga. ofir, men stadigvæk et problem; den cutter linierne
over. Så er jeg personligt i tvivl om hvordan jeg skal besvare de indlæg jeg
modtager via. email, skal jeg sende Original Message med tilbage, eller slette
det? Original er smart for den der kun læser emailene og ikke kan huske alle
oplæggene, men det ser sq lidt dumt ud inde i archives, når det samme indhold
står i stammen over.

Vh Thomas Wessel