Re: [Forum] Problem ved opstart og med printer

From: <r_holmes@yahoo.com>
Date: Sun Apr 25 2004 - 18:24:37 CEST

Det lyder som har du noget ldre hardware, Fedora ikke med god vilje
vil kendes ved. Men, jvf. vores tidligere diskution, s har du
formentlig en kopi af /etc-bibliotket fra din gamle disk.

Der ligger den gamle X-opstning nemlig: /etc/X11/XF86Config. Prv at
kopiere den fil ind p samme sted i Fedora og kryds fingre :O)

- Ronnie