Re: [Forum] Dansk orddeling

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Fri Apr 23 2004 - 17:13:44 CEST

> Din standard editor [1]
> åbnes.

> [1] Denne kan sættes vha. environment variablen EDITOR. F.eks: export
> EDITOR=/usr/bin/emacs

Ih altså, det kan jeg ikke finde ud af. Jeg har prøvet at gøre det som
alm. bruger og som root. Alligevel er det ikke emacs den åbner når jeg
går i gang med texconfig - > hyphenation -> latex Måske er det vi - ved
det ikke. Hvordan gemmer man i den?

Jeg har heller ikke kunnet lukke den reglementeret - så nu har jeg åbnet
filen to gange og forladt den igen ved brutalt at lukke hele terminalen.