Re: [Forum] Tegnst

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Fri Apr 23 2004 - 16:08:47 CEST

> Jeg foreslår at du enten sætter LANG=da_DK.ISO-8859-15 eller
> LANG=da_DK.UTF-8.

I min i18n står der allerede

LANG="da_DK.UTF-8"
SUPPORTED="da_DK.UTF-8:da_DK:da"
SYSFONT="latarcyrheb-sun16"

Og jeg kan også godt læse _nogle_ æ'er, ø'er og å'er. Men fx ikke når
mine egne mails quotes i mails jeg får tilbage. Og ikke de æ-ø-å'er jeg
skrev i Redhat 7.2. Men jeg kan godt læse dem jeg modtager i mails og
som andre har skrevet.

Kan man sætte mere end ét "LANG" i den pågældende fil?

Marie