Re: [Forum] Fedora-skrivebordet

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Thu Apr 22 2004 - 22:42:48 CEST

Marie Lund wrote:

> Lige et spørgsmål til:
>
> Hvordan kan jeg fjerne baren forneden på skærmen - eller få den til at
> ligge _bagved_ de vinduer jeg har åbne - eller gøre den smallere? Det er
> nemlig irriterende at den dækker over det nederste af vinduerne.

Bruger du KDE eller Gnome? Jeg kan fortælle dig om nogle af
de muligheder du har med KDE, Gnome har nogle mere eller
mindre tilsvarende features.

Højden af panelet kan ændres ved at trække i overkantent
af panelet. Der er dog en grænse for, hvor lille det kan
gøres.

Hele panelet kan skjules ved at klikke på en af
skjuleknapperne som sidder for hver sin ende af panelet.
Så vidt jeg husker er de dog slået fra som default i
Fedora.

Dit problem undrer mig dog lidt, da vinduernes størrelse
normalt burde blive sat, så de ikke fylder mere end
området over panelet.

Der er en række detaljer, som kan indstilles i panel
indstillings vinduet. Det finder du enten ved at
højreklikke på et tomt område på panelet, eller i
kontrolcenteret under skrivebord.

De fleste af valgmulighederne på "skjul" fanebladet
burde være selvforklarende.

For sending spam use abuse@mk.lir.dk and kasperd@mk.lir.dk
/* Would you like fries with that? */