Re: [Forum] SKift af harddisk

From: Lars Erik Sørensen <lars_erik_soerensen@get2net.dk>
Date: Tue Apr 06 2004 - 22:37:19 CEST

tir, 2004-04-06 kl. 21:05 skrev Marie Lund:

> [...]
Det er vel "kun" bundkortet.

> Uha! Det var dét vi forsøgte!!!

Det kan nu også gå godt. Det vigtigste er at man finder den nøjagtige
biosfil og at man ikke slukker maskinen undervejs. Man behøver også et
program til at "skrive" i BIOSén. Mange bundkortfabrikanter stiller
bedgge dele til rådighed på deres hjemmesider. Man kan også være heldig
at man kan se hvilke problemer det opdaterede BIOS-fil løser.
Man kalder også opgradering af BIOS for at flashe BIOS.

Venlig hilsen
Lars Erik Sørensen