Re: [Forum] SKift af harddisk

From: Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk>
Date: Mon Apr 05 2004 - 21:13:01 CEST

Marie Lund wrote:

> O.k. Hvor skal jeg kopiere dem hen, hvis ikke til den
> nye hd?

Advarslen gik på at kopiere /etc fra den gamle
installation oveni /etc på den nye installation.
Du må gerne kopiere det over et andet sted på den
nye harddisk f.eks. som /root/etc.rh72, så kan du
altid kigge på det, når du opdager ting, der ikke
mere virker. Det er selvfølgelig en god idé at
tage en kopi af sit gamle /etc directory. Jeg tror
aldrig jeg har opgraderet uden at få brug for det.

/* Would you like fries with that? */