[Forum] SKift af harddisk

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Sat Apr 03 2004 - 13:37:00 CEST

Jeg skal skifte harddisk, og jeg ved ikke så frygtelig
meget om den slags, så jeg har brug for detaljerede
instruktioner. Jeg har fået forklaret på irc-kanalen
hvordan jeg sætter den ene til master og den anden til
slave. Men jeg har stadig brug for hjælp.

Jeg har Redhat 7.2. De siger at jeg ikke kan installere
Fedora fra nettet, men skal have en cd. Da jeg ikke har
nogen cd-brænder - er der én her i nærheden (Hasle,
Århus V) der vil brænde én til mig?

Derudover er jeg stadig i tvivl om hvor meget jeg skal
kopiere med over på den nye harddisk. Jeg vil jo gerne
beholde min opsætning af Pine, mine bookmarks i Mozilla
og den slags. Og hvad med opsætningen af forbindelsen
til internettet (eller hvad det hedder)? Hvor er den
gemt? Osv.

--
Marie
"I don't see much sense in that," said Rabbit.