Re: [Forum] Java

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Sun Mar 21 2004 - 16:44:07 CET

Tak for tippet. Men nu har jeg bestilt en ny og større
harddisk så jeg kan opgradere min Redhat (jeg har kun
4G på den gamle...), og dermed min Mozilla, og så håber
jeg at det går alt sammen uden bøvl.

(Den var alligevel ved at være fuld). (Harddisken,
altså).

--
Marie
"Ei, ei, schon so spät? Wie doch das Studium dem