Re: [Forum] Errors i gentoo

From: gunner carstens <gunner@internetsnedkeren.dk>
Date: Fri Mar 19 2004 - 20:33:10 CET

>* Regenerating GNU info directory index...
>install-info: warning: no info dir entry in `/usr/share/info/fftw.info-1.gz'
>install-info: warning: no info dir entry in `/usr/share/info/fftw.info-2.gz'
>install-info: warning: no info dir entry in `/usr/share/info/fftw.info-3.gz'
>install-info: warning: no info dir entry in `/usr/share/info/fftw.info-4.gz'
>install-info: warning: no info dir entry in `/usr/share/info/fftw.info-5.gz'
> * Processed 272 info files; 5 errors.
>

>Du kan køre 'qpkg -I -f /usr/share/info/fftw.info-1.gz' for at finde ud
> [...]
Kører jeg:
'qpkg -I -f /usr/share/info/fftw.info-1.gz'
får jeg:
dev-libs/fftw *

Jeg lavede så først en 'emerge -v fftw' hvorefter jeg fik samme fejl.
Så lavede jeg en 'emerge sync'
og prøvede igen desværre med samme fejl. Jeg forsøgte så at finde ud af
om der skulle være nogle
bugs der var rapporteret på denne fejl, men der var kun en der lignede
til version: 2.1.3

Så jeg har filet en ny bugreport på dette.

Tak for dine hints, Brix.
mvh Gunner