[Forum] Knoppix og trådløst tastatur/mus

From: Torben Andersen <the.beauty@adslhome.dk>
Date: Fri Mar 19 2004 - 19:13:11 CET

Jeg håber, at nogen kloge mennesker kan hjælpe mig.....

Jeg bootede for første gang Knoppix (3.3). I liloprompten kunne jeg
bruge tastaturet, men ikke når kernen er bootet. Jeg har et Logitech
trådløst USB tastatur-mus med usb tilslutning. For at få det til at
virke under RH 8.0 var jeg inde at rode med "usb legacy suppourt" i
bios. Er det et bios problem eller skal man angive et modul i starten
(f.eks. usb-hid support). Hvad er syntaksen i givet fald.

MVH Torben