Re: [Forum] Bolignet Århus & dhcp?

From: Rune B. Broberg <mihtjel@mihtjel.dk>
Date: Thu Mar 18 2004 - 21:40:13 CET

On Thu, Mar 18, 2004 at 08:41:26PM +0100, frier@daimi.au.dk wrote:
> Ved bolignet århus får jeg bare ikke noget svar tilbage. I daemon.log
> kan jeg se at den sender DHCPDISCOVER-pakker afsted, men hører
> tilsyneladende ikke noget fra 'den anden ende'.
<snip>
> Nogle gode idéer?

Min oplevelse med BNAA og DHCP er "virker sporadisk" - det kan muligvis
være forskelligt fra afdeling til afdeling, men her virker det 'efter et
par forsøg' at få en IP. Nogle gange i første forsøg, nogle gange i 4. -
jeg har aldrig skullet bruge flere, dog. Prøv evt. http://forum.bnaa.dk/
også...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD