[Forum] Problemer med wireless USB

From: Lars Clausen <lrclause@cs.uiuc.edu>
Date: Sat Feb 07 2004 - 11:52:31 CET

Hej!

Jeg har lige installeret en SuSE 9.0, og har alvorlige problemer med at få
min SMC 2662W Wireless USB til at virke. Den virker fint fra
Windows-siden, men under Linux vil den enten ikke lave nogen ethernet
forbindelse (ses i iwconfig, men ikke i ifconfig), eller også hænger hele
maskinen. Den skulle lave DHCP til kabelmodemet, men hverken med dhcpcd
eller dhclient kommer den igen med DHCP. Er der nogen, der har erfaringer
med denne slags, eller har gode pointere?

Jeg kan prøve at få config og log over så jeg kan sende det.

MVH Lars
-Lars

--
Lars Clausen (http://shasta.cs.uiuc.edu/~lrclause)| Hårdgrim of Numenor