[Forum] gentoo og apache

From: gunner carstens <gunner@internetsnedkeren.dk>
Date: Tue Feb 03 2004 - 11:36:10 CET

Har nu emerget apache(2) og det skete uden fejl.
Har startet apache med '/etc/init.d/apache2 start'
Her er eneste warning at der ikke er noget domain name og at den tager
127.0.0.1 i stedet.

Men hvis jeg nu vil forbinde mig til serveren via browseren får jeg
connection refused.
Og 'ps -A | grep apache' giver ikke noget, ligesom
'ps -A | grep httpd' heller ikke giver noget.

Har jeg ikke lige startet apache2 ?

Har nu ledt hele gentoos hjemmeside igennem for dokumentation men synes
ikke hverken jeg eller google kan finde noget om dette, er det der?

mvh Gunner