Re: [Forum] lpr-problem

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Sat Jan 31 2004 - 21:56:52 CET

Hm. Jeg fik det råd at genstarte printerdæmonen,
hvilket jeg gjorde, hvilket sikkert er årsagen til at
lpq fortæller mig at et vist job blev fjernet:

Printer: lp@localhost (dest BINARY_P1@10.0.0.10)
 Queue: no printable jobs in queue
21:30:02.378
no entries

Prøvede alligevel lprm og fik

Printer lp@localhost:
Can not remove this job.

Det med at slukke og tænde printeren _har_ jeg forsøgt
nogle gange, uden succes. Hm.

--
Venlig hilsen
Marie Lund