Re: [Forum] lpr-problem

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Sat Jan 31 2004 - 20:43:57 CET

On Sat, Jan 31, 2004 at 08:34:33PM +0100, Marie Lund wrote:
> Jeg kom til at skrive "lpr" uden at skrive filnavnet.
> Så spyttede vores printer alt papiret ud (uden noget
> på). Og nu reagerer den ikke på mine jobs. Skal jeg
> sige undskyld til den for at den virker igen?

Du kan selvfølgelig godt forsøge med en undskyldning, men jeg
tvivler på at det hjælper ;)
Prøv kommandoen lpq for at se om der ligger noget i kø og hvis
der gør, så brug lprm til at fjerne det med. Hvis der ikke gør
så prøv at slukke og tænde printeren igen.

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall