[Forum] Foredrag - Apache eller php?

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Fri Jan 23 2004 - 14:03:29 CET

Hej Alle,

Jeg har vist i et svagt øjeblik kommet til at love, at jeg ville holde
et foredrag i AaUUG her i foråret. Men spørgsmålet er hvad det skal
handle om. Umiddelbart var planen at holde et lille intro foredrag om
hvordan man administrerer Apache, men alternativt kunne det også være
en introduktion til udvikling i php.

*) Introduktion til Apache
        - Installation
        - directives
        - sektioner
        - virtual hosts
        - de vigtigste moduler
        - case study: webdav

*) Introduktion til php
        - Installation
        - opsætning
        - den første side
        - grundlæggende elementer i sproget
        - extensions
        - eksempler

Hvad er der stemning for at høre (og nej, jeg har næppe tid til at
holde begge ;) ? Tidsmæssigt må det nok vente til efter LinuxForum
hvor jeg også holder foredrag:
http://www.linuxforum.dk/2004/program/mads_toftum.shtml

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall