Re: [Forum] Gentoo/Dappix problemer med boot

From: gunner carstens <g.c@mail1.stofanet.dk>
Date: Thu Jan 15 2004 - 18:10:15 CET

Michael Svendsen wrote:

>Hej Gunner
>
>Er lige kommet hjem fra forretningsrejse, og så at mine tips gav skade
>:(
>
>Det var jo ikke meningen - men det er godt du nu har det oppe at køre
>igen.
>

>Blev dine problemer med boot af operativsystem også løst?

Ja, jumperen nulstilling gjorde at jeg kunne komme ind i bios igen, og
derefter kunne jeg - efter
dine anvisninger - prøve forskellige indstillinger på CPU'en indtil den
virkede og BIOS genkendte
processoren korrekt (athlon 2400+).

Så ville den gerne starte begge operativsystemer. Herligt.

Og tak.
mvh Gunner