Re: [Forum] Gentoo og kernel-2.6.0

From: gunner carstens <g.c@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Dec 22 2003 - 15:40:41 CET

David Nielsen wrote:

>Jeg starter lige med lidt reklame for mit patchset "Love-sources" du kan
>finde ebuilds på gentoo forumet.

Som skulle være specielle sources til desktop, ikke sandt. De eneste jeg
kunne finde var nogle som folk
så bagefter sagde, ikke virkede. Hvor bliver så den, der ér i orden, lagt?

>tilføj alsa til dine useflags og rekompilere kdelibs kdebase
>kdemultimeda (måske overkill)
>
>jeg henviser til ALSA install documentationen på gentoo.org - bare unlad
>alsa-driver (kompilere som moduler i kernen istedet) det virker fint for
>mig.

Tak for svar, Jeg prøvede så 2.4.22.gentoo-r2 i stedet da den ér
understøttet af gentoo.
Vender lige tilbage hvis der opstår problemer med den.

mvh Gunner