Re: [Forum] actiontec pcmcia-card problemer: hjlp

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Wed Dec 17 2003 - 16:19:19 CET

Hejsa,

On Wed, 2003-12-17 at 13:49, johnny.marie wrote:
> hejsa
> er der nogle som kan/vil hjlpe en forholdshvis uerfaren ny bruger af
> redhat 9, med opstning af actiontec pcmcia kort.
>
> har stort set prvet det jeg kan tnke mig til, men det er jo ikke
> altid nok i linux..**smiler**
> har prvet og finde drivere til kortet, og mange andre ting!!!!?

Har du lst PCMCIA HOWTO'en igennem? Den kan hjlpe dig til et svar p
dit sprgsml.

http://www.tldp.org/HOWTO/PCMCIA-HOWTO.html

http://www.tldp.org - The Linux Documentation Project - er generelt et
godt sted at starte hvis man har et Linux-relateret problem.

Med venlig hilsen,
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>