[Forum] surround sound

From: Torben Andersen <the.beauty@adslhome.dk>
Date: Thu Nov 20 2003 - 17:49:39 CET

Nogen, der har fået surround sound til at virke under Linux med spil.
Alle erfaringer har interesse: ren linux, winex, vmware og OSS ct. ALSA.

Jeg kører RH 8.0 med et Soundblaster Live 4 kanals lydkort med analoge
og digitale udgange, men er parat til at opgradere til et Audigy 2 for
at få eventuelle fede effekter med. Det er vigtigt at kunne høre,
hvorfra man bliver skudt i MOHAA !

Jeg ved godt, at denne mail også har været på teknik/spil-sslug, men jeg
fik ingen svar der, så nu prøver jeg her.

Med venlig hilsen

Torben