[Forum] Hjælp til at skifte til Linux

From: Marie Lund <marielund@post.cybercity.dk>
Date: Sun Nov 16 2003 - 21:25:57 CET

Goddag!

Jeg har lige meldt mig ind i AaLUG. Jeg har brugt Linux
i et par år nu, men befinder mig absolut kun på
brugerniveau. Jeg meldte mig ind i SSLUG dengang fordi
hende der overtalte mig, hører til derovre...

Men nu er der én af mine bofæller som gerne vil skifte
til Linux også. Selv ved jeg ikke nok til at kunne
hjælpe ham, og SSLUG-folkene er lidt langt væk.

Er der nogen af jer der vil hjælpe? Eller kan fortælle
mig hvilken liste han skal spørge på? Eller om der er
nogle installationsfester, eller hvad det nu hedder,
eller andre arrangementer for absolutte nybegyndere?

--
Venlig hilsen
Marie