Re: [Forum] aauug

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Tue Nov 11 2003 - 23:29:27 CET

Hej,

On Wed, 2003-11-12 at 00:39, Paul M. Bendixen wrote:
> Tak for sidst

I lige måde. :)

> Jeg ville bare lige høre hvor langt arbejdet er kommet med skiftet til
> AaUUG jeg kan se at domænet er blevet fanget og redirected, men hvordan og
> hvorledes med ting som mødekalender, hjemmeside og fora? Intentionerne var
> alle gode på den ekstraordiære generelforsamling, men siden er tingene ikke
> rigtigt kommet videre.

Vi har i bestyrelsen planer om et snarligt bestyrelsesmøde - men da Mads
er i USA og jeg selv har travlt med eksamensforberedelser kommer det nok
til at vente en 3 uger endnu.

Punkt et på bestyrelsens liste over ting der skal gøres i det nye regi
er at få skiftet til vores nye server og få sat mailinglister,
hjemmeside og mødekalender op på denne.

Mvh
./Brix

--