Re: [Forum] gentoo installation af bitchx

From: Bjarke Freund-Hansen <rk@rocekiller.dk>
Date: Tue Nov 11 2003 - 20:29:12 CET

On Tue, 2003-11-11 at 12:00, gunner carstens wrote:

> Øh, det hjalp ... faktisk en del :-)

Nu vi taler konsol IRC clienter, må jeg så anbefale irssi. Den minder om
BitchX (og er da tidligere også en fork.) og er rigtig god. Jeg fik den
anbefalet af folkene på #gentoo@irc.freenode.net, som også er et rigtig
godt forum hvis du har problemer med din gentoo. Jeg har aldrig fået
andet end god hjælp, selvom jeg har spurgt (og svaret) en del derinde.
Bla. en længere diskution om hvilket grafikkort man burde vælge til
hvilke brug.

emerge net-irc/irssi

Håber det kan bruges...

--