Re: [Forum] kommericielle linux versioner

From: Frank Dabelstein <frankd@imf.au.dk>
Date: Fri Nov 07 2003 - 16:10:31 CET

> Hej
>
> er der nogen som kender fordelen ved at bruge redhat WS
> (http://www.redhat.com/software/rhel/ws/) ? Før jeg skal til at over bevise
> nogen, vil jeg godt vide om der overhoved er nogen som helst grund til at
> betale 1200kr.
>
> Mvh Bjarke

Jeg har ikke erfaringer med Red Hat Enterprise Linux WS, men ifølge
medierne http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=21371
så bliver det til april den billigste Red Hat, med mindre man vil
bruge udviklerversionen Fedora.

mvh
Frank

--
** Frank Dabelstein  frankd@imf.au.dk  http://home.imf.au.dk/frankd  **
** SA at Dept. of Math. Sciences, University of Aarhus, Ny Munkegade **