Re: [Forum] XFree og gentoo

From: gunner carstens <g.c@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Oct 20 2003 - 15:46:05 CEST

Der er blevet lavet lidt om på depecencies i den nye gnome 1.4. Med du

>kan blot afinstallere bonobo med
>
>emerge unmerge bonobo-activation
>
>Så kan du køre din update. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du
>bruger gnome som desktop (lyder dog til at du bruger KDE), så kan den
>blive lidt ustabil indtil updaten er færdig.

Det hjalp :-)

Men noget af en monster-ting det med at lave en sådan update. Den har
kørt i 5 timer nu
og ser kun ud til at have lavet 33 ud af ialt 92. Så mon den er færdig i
morgen engang? Nu er det kun en 800 MHZ
maskine jeg har og der er omkring 350MB RAM i så jeg kan godt lave noget
imens uden at det bliver for træls, men
jeg vil da lige spørge om det er normalt at den skal stå så længe?

Hvad nu hvis jeg vil installere openoffice.org? Det kan jeg ikke gøre
fra cd'en nu, vel ? Så tager det vel en lille uge for
at få det gjort?

Ikke at det gør noget, men rart lige at vide hvad man kan forvente?

Konqueror er begyndt at kunne vise hjemmesider :-) Så noget sker der!
Men den kan stadig ikke spille lyd i noatun eller xmms under kde. Glæder
mig til den er færdig.

Tak!
mvh Gunner