[Forum] Uninstall

From: Dieter Britz <britz@chem.au.dk>
Date: Tue Oct 07 2003 - 11:16:53 CEST

Jeg vil gerne opdatere min OpenOffice.Org, og dertil skal jeg først
uninstall det nuværende. I menuen er der en gruppe med navn
"Install/uninstall", som jeg valgte, gik ind i Package Management, og fandt
den gruppe, der inkluderer openoffice; men jeg kan kun se muligheden
for at installere noget, ikke afinstallere. Der er ca. 12 packages,
alle mærket med et flueben. Hvad skal jeg nu gøre, for at fjerne en
bestemt pakke ud af de ca. 12?
Jeg arbejder under RH9. Tak for svaret i forvejen.

Mvh

--
Dieter Britz