Re: [Forum] Scanner

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Wed Oct 01 2003 - 14:50:20 CEST

1) Check på sane <http://www.sane-project.org/> om scanneren er
understøttet.
2) Kør sbin/modprobe scanner, eks. i rc.local

Det burde være nok, hvis du har installeret sane/xsane. Du skal dog være
forberedt på lidt fedteri. Jeg var nødt til at køre xsane i debugmode,
hvorefter den lige pludselig begyndte at virke. Jeg ved stadig ikke
hvorfor ! Hvad angår dit andet spørgsmål er jeg blank.

MVH Torben