[Forum] Ændri ng af opløsning

From: Peter Thorup Andersen <peter2rup@hotmail.com>
Date: Thu Sep 04 2003 - 19:34:53 CEST
Hej alle

Jeg har lige installeret mit første Linux mandrake 9.1 system og er løbet ind i et
lille problem. Jeg bruger en skærm af mærket TVM, model AS5SV. Når jeg
kører med en skærmopløsning på 800 x 600 er der ikke noget problem, men
når jeg ændrer den til 1024 x 768 er det som om den går i strømbesparende
tilstand og kan ikke tænde igen. Håber der er nogen der kan hjælpe med dette
lille problem.

Vh
Peter

Få gode tilbud direkte i din mailbox med MSN Tilbudsservice Received on Thu Sep 04 19:35:24 2003