[Forum] xpdf-problem

From: Dieter Britz <db@chem.au.dk>
Date: Fri Aug 29 2003 - 15:53:02 CEST

Under MS Windows, når man bruger Acrobat til at se på en
pdf-fil, er der mulighed for at lægge den væk som en fil.
Det sker ved at man klikker på en ikon der er en diskette.

Jeg kan ikke finde den funktion i xpdf. Er den der? Grunden er,
at jeg ofte får pdf-filer på min skærm når jeg bladrer i
tidsskrifter, og vil direkte downloade filerne. I stedet synes
jeg at være tvunget til at højreklikke på filens link osv. Det
går, men sommetider nægter det at virke, som en jeg fik i dag.

Så, kan man downloade fra xpdf, og hvordan?

--
Dieter Britz           http://www.chem.au.dk/~db