AAUUG was [Re: [Forum] Re: [Forum] RIP AALUG - Døden bør have en mening]

From: Erwin Lansing <erwin@lansing.dk>
Date: Thu Aug 28 2003 - 13:11:43 CEST

On Thu, Aug 28, 2003 at 12:08:29PM +0200, Claus Glavind wrote:

> Jeg glæder mig meget til der igen kommer lidt gang i det århusianske
> Linux miljø. Forhåbentlig får jeg også lidt mere tid til igen selv at
> være lidt aktiv ;)

Nu du nævner "Linux miljøet" har jeg jo en fin indgang med at
høre om stemningen at skifte fokus fra Linux til mere generelt Unix.
Jeg kender mange personer, som f.eks. migselv, som ikke har noget med
linux at gøre, men desto mere med BSD, Solaris, mv. Vølget for
disse personer er så BSD-DK og DKUUG, som begge egentlig kun er
aktive i Københav. Umiddelbart vil jeg tro at mange kunne været
interesseret i en AAUUG i stedet for en AALUG, men Århus er for lille
til begge to.

--
Erwin Lansing      (,-.`._,'(       |\`-/|    erwin@lansing.dk