Re: [Forum] Re: [Forum] RIP AALUG - Døden bør have en mening

From: Claus Glavind <claus.glavind@creuna.dk>
Date: Thu Aug 28 2003 - 12:08:29 CEST

Hej

On Thu, 2003-08-28 at 11:51, Jens Rohde wrote:
> On Thu, 2003-08-28 at 11:01, Johannesen,Bjarke BZJ wrote:
>
> Hej

> Nu har vi jo ikke sådan faste lokaler længere. Disse skal bookes først,
> og der skal være et medlem fra bestyrelsen til stede.

Da jeg i sin tid sad i bestyrelsen havde vi en virkelig godt samarbejde
med Prosa. Vi talte bl.a. om at de "når de flyttede til deres nye
lokaler i møllegade, havde mulighed for at få adgang til disse til vores
arrangementer". Jeg vil gerne være behjælpelig med at formidle kontakten
til Prosa hvis kernen er interesseret i dette.

> Det ligger lidt tungt. De medlemmer af bestyrelsen jeg har kunnet få fat
> på i dag har andre planer under festugen, så vi må nok melde pas på
> dette arrangement. Men det skal jo ikke afholde jer fra at mødes over en
> øl :)

Vi holder ved den gamle tradition og mødes tirsdag til en gang festuge
hygge med eller uden hyggemøde først...

> Mht. kommende arrangementer, så arbejdes der - som Brix nævnte - på
> sagen. Men bestyrelsen har nydt det analoge liv i sommervarmen, og er
> først nu ved at vende tilbage til den digitale verden og AaLUG.

Jeg glæder mig meget til der igen kommer lidt gang i det århusianske
Linux miljø. Forhåbentlig får jeg også lidt mere tid til igen selv at
være lidt aktiv ;)

/Claus