Re: [Forum] Re: [Forum] RIP AALUG - Døden bør have en mening

From: Jens Rohde <jens@unix.dk>
Date: Thu Aug 28 2003 - 11:51:45 CEST

On Thu, 2003-08-28 at 11:01, Johannesen,Bjarke BZJ wrote:

Hej

> fint nok, må jeg forslå tirsdag kl 19.00 hvor vi nu engang har lokaler henne
> af?!?!

Nu har vi jo ikke sådan faste lokaler længere. Disse skal bookes først,
og der skal være et medlem fra bestyrelsen til stede.

> Kan det lade sig gøre kerne?

Det ligger lidt tungt. De medlemmer af bestyrelsen jeg har kunnet få fat
på i dag har andre planer under festugen, så vi må nok melde pas på
dette arrangement. Men det skal jo ikke afholde jer fra at mødes over en
øl :)

Mht. kommende arrangementer, så arbejdes der - som Brix nævnte - på
sagen. Men bestyrelsen har nydt det analoge liv i sommervarmen, og er
først nu ved at vende tilbage til den digitale verden og AaLUG.

Venlig hilsen,
Jens Rohde