Re: [Forum] RIP AALUG - Døden bør have en mening

From: David Nielsen <Lovechild@foolclan.com>
Date: Thu Aug 28 2003 - 10:59:42 CEST

Okay, hvis vi har hørt om Gentoo - så bør vi nok droppe den ide - der er
jo ingen grund til at lave dobbelt arbejde.. Er der ellers nogle ideer
til fordrag?

Jeg har været inaktiv i alt for lang tid ser det ud til, jeg har slet
ikke været til det fordrag... slemme mig..

Desuden bruger jeg ikke Gentoo ret meget længere da jeg er blevet en del
af Zynot udvikler holdet (guderne må vide hvordan det er sket - jeg kan
sku ikke kode mere end højst nødvendigt) - måske jeg skulle sige et par
ord om hvad vi arbejder på?

- David