Re: [Forum] RIP AALUG - Døden bør have en mening

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Thu Aug 28 2003 - 10:49:51 CEST

Hej,

On Thu, 2003-08-28 at 10:28, David Nielsen wrote:
> Jeg har lagt mærke til at aalug har ligget i dvale igennem længere tid,
> var det mon ikke på tide vi fik sparket vores røve i gear og fik
> arrangeret nogle møder?

Jo, i bestyrelsen er vi også ved at brygge på nogle arrangementer - mere
følger snart.

> Det er fx. lang tid siden vi har haft et install party, eller bare en
> hyggemøde for den sags skyld.

Jeps - det skyldes at vi i bestyrelsen har holdt sommerferie - og at der
som sædvanlig, havde jeg nær sagt, ikke er nogen menige medlemmer der
har taget initiativ til at arrangere noget...

> For at starte genoplivningen og for ikke at virke hyklerisk må jeg
> hellere selv tilbyde en lille "show and tell" om Gentoo Linux.

Jamen, det lyder jo godt! Selv kører jeg også Gentoo GNU/Linux - og Jens
Rohde (også fra bestyrelsen) holdt et foredrag omkring Gentoo engang
sidste år.

Mvh
./Brix

--