Re: [Forum] Re: WEP - Wired Equivalent Privacy

From: Søren Boll Overgaard <dev-null@bombadil.tolkien.dk>
Date: Tue Aug 26 2003 - 09:16:41 CEST

Hej,

On Tue, 2003-08-26 at 09:00, Jan Grinderslev Nielsen wrote:

[...]
> [...]
[...]
> Pga. forskellige omstændigheder (inkompatibilitet imellem software) er jeg
> nød til at bruge red Hat 7.2.
>
> Men hvad med den her? http://soren.overgaard.org/?wlan

Bortset fra at den er Debian-specifik, så var det sandsynligvis det Jens
mente, da han skrev, at du skulle i gang med at install pcmcia-cs i
hånden.
Det er mildest talt lang tid siden jeg har installeret noget på en
RedHat maskine, så jeg skal ikke kunne sige hvor meget fra Debian der
kan genbruges på RedHat.

--
Søren O.                                            ,''`.
                                                   : :' :