Re: [Forum] WEP - Wired Equivalent Privacy

From: Jens Rohde <jens@unix.dk>
Date: Tue Aug 26 2003 - 07:52:44 CEST

On Tue, 2003-08-26 at 00:07, Jan Grinderslev Nielsen wrote:

Hej Jan

> Jeg har på en Red Hat 7.2 fået opsat et Wireless Lan netkort. Når jeg ikke
> har slået WEP på så kommer den på nettet via DHCP, men så snart jeg slår det
> på sker der intet.

Hvis du bruger den indbyggede i RedHat 7.2, så er der nok ikke de store
chancer for at få det til at spille. WEP-supporten i denne er ikke lige
af nyeste dato. Så du skal nok igang med at installere pcmcia-cs i
hånden, eller opdatere til RedHat9, hvor WLAN fungerer fuldstændig
gnidningsfrit... det kan sågar conf. via en GUI hvis man har lyst til
det...

/Jens