Re: [Forum] WPC 11 - Wireless LAN

From: Søren Boll Overgaard <dev-null@bombadil.tolkien.dk>
Date: Tue Aug 19 2003 - 08:19:32 CEST

tir, 2003-08-19 kl. 01:54 skrev Jan G. Nielsen:
> Hej!
>
> Nogen her der har nogen erfaring med wireless LAN på en Red Hat
> 7-maskine?
>
> Jeg har et WPC 11 fra Linksys, jeg meget gerne vil have på. Der er
> opsat WEP på netværket så det skal også kunne sættes op på kortet. Men
> hvordan?

Jeg har begået et lille skriv om hvordan det gøres på Debian GNU/Linux:
http://soren.overgaard.org/?wlan
Med passende modifikationer kan du sikkert genbruge noget af det på
RedHat. Kommentarer stavefejl og rettelser modtages gerne.

Kildekoden til modulet der skal bruges findes på
http://www.linux-wlan.org/

Sidst men ikke mindst: gider du godt deaktivere det der HTML-halløj du
putter i dine mails.

--
Søren O.