Re: [Forum] Gftp

From: Lars Clausen <lrclause@cs.uiuc.edu>
Date: Thu Jul 31 2003 - 18:16:15 CEST

On 31 Jul 2003, karin_helge@privat.dk wrote:
> Hvis man bruger "gftp" skulle man angivelig kunne redigere i filer på
> fjerncomputereren. Det virker ikke ved mig uanset hvilken editor jeg
> vælger, er der noger der har en løsning ??

Har du skrivetilladelse på fjerncomputeren? Du kan også prøve med Emacs
ange-ftp i stedet for gftp, det skulle have samme effekt, men kun i Emacs.

-Lars

--
Lars Clausen (http://shasta.cs.uiuc.edu/~lrclause)| Hårdgrim of Numenor
"I do not agree with a word that you say, but I   |----------------------------