[Forum] Logitech mus-tastatur, et usbstik og et ps2 stik

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Mon Jun 30 2003 - 14:14:33 CEST

Hej allesammen,

Mit nye trådløse Logitech tastatur + mus har på receiveren et USB og et
PS2 (mus) stik. Hvis man anvender det ene USB, virker begge enheder fint
under Windows. Under Linux virker kun tastaturet, mens under brug af
USB-PS2 konverter og PS2 musestikket (altså to PS2 stik) virker det også
under Linux. Men jeg vil af pladsgrunde helst anvende USB. Nogen, der
kender en løsning, så jeg også under Linux kan få både mus og tastatur
til at køre over det ene USB ??

På forhånd tak for hjælpen :-)

Torben