Re: [Forum] nvclock, overclocke grafikkort, hvilken opstartsfil ??

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Sat Jun 28 2003 - 16:49:11 CEST

Tak til Henning for hans udførlige hjælp. Jeg kan bare stadig ikke få
det til at virke. Jeg har placeret en fil:

-rwxr-xr-x 1 root root 122 jun 28 16:32 overclocking.rc
-rwxr-xr-x 1 root root 4480 sep 10 2002 xinput
-rwxr-xr-x 1 root root 81 aug 27 2002 xmbind

i xinitrc.d, men den bliver ikke udført. Indholdet af overclocking.rc er
flg:

[root@0x50a12f83 xinitrc.d]# cat overclocking.rc
# overclocke grafik
/usr/bin/nvclock -s >/home/toran/nvclock.log
/usr/bin/nvclock -m 621 -n 299 >>/home/toran/nvclock.log

Jeg kan sagtens eksekvere filen og få det rigtige resultat, men ved
genstart af x-serveren sker der intet og nvclock.log oprettes som en tom
fil ! Hvad gør jeg galt. På forhånd tak for jeres tålmodighed :-)

MVH Torben