[Forum] Pauseskærm forsvundet

From: Dieter Britz <db@chem.au.dk>
Date: Wed Jun 25 2003 - 13:21:30 CEST

Jeg har RH9, og indtil for nyligt havde jeg den der
tilfældig pauseskærm. Den er væk, uden en grund jeg kan
se - jeg har i hvert fald ikke selv slukket for den. Når jeg
forsøger at sætte den, ser det ud til, at den er aktiv.

Hvad kan årsagen være? I øvrigt, er der anden grund til en
pauseskærm, end at de er sjove? Tager en skærm skade af, at have
det samme billede på i lang tid? Før talte man jo om at brænde
skærme de steder, hvor billedet er lysest, men jeg synes at have
hørt, at det hører fortiden til.

--
Dieter Britz           http://www.chem.au.dk/~db