Re: [Forum] RH 8.0 og kompilering

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Mon Jun 23 2003 - 18:49:36 CEST

On Mon, 2003-06-23 at 18:42, Torben Andersen wrote:
> Tak til Henrik. Det hjalp ikke at køre autogen.sh, nu kompilerer og
> installerer den så det er en lyst. Hvilket formål har autogen.sh - det
> er første gang, jeg er stødt på den.

autogen.sh bruges traditionelt af udviklere til at generere filer såsom
config.h, Makefile.in, configure osv.

autogen.sh skal normalt ikke køres af ikke-udviklere - jeg vil gå så
langt som at sige at det er en fejl at inkludere den i en distribution.

Du ville for øvrigt have kunne undgå alle disse problemer hvis du havde
læst instruktionerne i den medfølgende INSTALL-fil.

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>