Re: [Forum] RH 8.0 og kompilering

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Mon Jun 23 2003 - 14:32:33 CEST

Lars Clausen wrote:

>Det viser han længere nede:
>
>gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I../.. -I../backend -c `test -f 'main.c' || echo './'`main.c
>
>Mens configure finder GTK2, og explicit nævner at den bruger det, kommer de
>rette options ikke med til GCC.

Tak til Lars.

Kan jeg gå ind og rette i makefile. Det skal dog siges, at jeg aldrig
har prøvet sligt før, men det burde være muligt. Jeg har iøvrigt fundet
en binær rpm til MD, men den er uden gui. Hvordan tester man iøvrigt om
overclockingen virker - starter glxgears og ser hvornår der kommer
pixelfejl på skærmen ??

MVH Torben